SOFIA


Haha way old pic! Jag tror faktist det var i 5:an? Aja idag så var jag iaf med Sofia och Frida. Det var jätte länge sen jag var med Sofia så det var kul. Jag och Frida har tränat också. Och sen kan jag ju passa på att berätta att jag fick mitt första MVG idag!! Haha jag måste säga att det har gått väldigt bra för mig på mina senaste prov. Men MVG hade jag inte väntat mig. Så det var skitkul! :D Jag ska duscha strax och sen måste jag städa mitt rum. Jaja. Skriver sen, mer gamla bilder, remember? ;-) PUSS

Kommentarer
Postat av: sofia

OMGOMGOMGOMG!!!

Shieeet, nej fyfan va pinsamt. Hahah snygg klädmatchning förresten ;)

2009-10-22 @ 19:40:21
URL: http://thesame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0