SOFIA









HAHAHA



Haha, ja när kan det ha varit? 07 tror jag. Det var iallafall i sexan. Då åkte jag och Cornelia till säfsen med hennes mamma en helg. Supermysigt hade vi. Det är en sån här sak som jag bara inte kommer glömma. Ni förstår inte den sista bilden men det gör vi hah. Jag kommer ihåg att vi var borta fredag till söndagen och skitkul när dom frågade mig! Skulle abolut göra om det. Vi åkte skidor, och hade allmänt mysigt. Fy vad roligt det var. Hoppas vi gör om det! Haha diggar bilden på mig, Cornelia och älgen? x) Jaja, det gäller att bjuda på sig själv, right? Haha. Jag älskar dig Cornelia som du vet, väldigt mycket. Utan dig skulle det vara ganska så tråkigt så tack för att du existerar! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

haha du gillar verkligen att skämma ut mig? xd du förresten vi kanske ska åka igen lust att följa med? :D Älskar dig

2009-11-05 @ 18:03:08
URL: http://ccorwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0