SOFIA


Haha har lite bildbrist så jag lägger in en bild från grönalund när vi var där med klassen. Kommer ihåg att jag var skitnervös när jag skulle åka katapulten lr va den heter xd men kul var det iallafall. Kan säga att båda mina arbeten har gått bra. Alltså matte är någon diagram sak, asdryg men den är jag helt klar med och sen så idag hade vi konsumentkunskaps läxförhör och det var lättare än jag trodde så det gick bra. Snart ska jag göra engelskan. Imorgon ska vi kolla på bio, juno med klassen. Den är bra tycker jag iaf. Det är många som tycker den är dålig men jag tycker inte det är den bästa lr sämsta utan bra :D haha. Jaja. För tråkigt inlägg jag vet. Ikväll är det desprate ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0