SOFIA



Vakna med the voice: Det är ju skitbra! Asskönt att vakna upp till, tycker dom är jätte sköna att lyssna på och liksom man vaknar haha. Så en stor hiss till det!

Katarina Von Bredow: Okej, nu kanske jag verkar lite nördig som hissar en författare, men ärligt talat. Hon skriver så jeflans bra böcker! Det är så grymt mycket blandade känslor i dom och dom är verkligen asbra. Ni som har läst någon eller några av hennes böcker förstår precis vad jag menar!

Iphone/Ipod tuch: Okej, dom är ju nästan likadana, ser iaf likadana ut. Tycker dom är asballa och roliga å fixa på x) Så en sån skulle jag inte tacka nej till. nono, i would say: Thank ya! :D Fast alltså det är ju nästan lite ballare med en iphone om jag ska vara helt ärlig.. Så ja, dom är bra haha!



Kändisbloggar: Hallå? Vad har hänt med allt. Förut var dom ju roliga att läsa nu tröttnar man liksom, eller iallafall jag. Jag gillar Kenzas, eller mest är jag avundsjuk på henne för att hon har fått fota sig med JONAS BROTHERS! Men iallafall. Alla kändisbloggar måste se till att bli lite roligare igen hah!

The wether: Hallå? Antingen kommer snön? Den kan ju inte försvinna och sen komma tillbaka osv. Sen så regnar det typ twentyfourseven och det är inte heller roligt, noo! I miss the summer and the sun! 

Kommentarer
Postat av: Frida

kataarina von bredow är bäst ju :)<3

2009-11-07 @ 17:23:19
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0